Stalo sa to určite každému. Zakúpený tovar ste skrátka chceli vrátiť, pretože sa pokazil, nepáčil sa vám alebo ste si to len rozmysleli. Postup je vždy taký istý: reklamácia. Nie je však v tomto prípade lepšie nakupovať v obchodoch, kde si všetko môžete skúsiť, do detailov obzrieť a rozhodnúť sa v pravý čas?
Veľa ľudí využíva nakupovanie prostredníctvom internetu, lebo je to jednoduchšie a často s doručením priamo domov. Popravde, ušetrí nám to dosť času. No neustále reklamovať a niečo vrátiť je tiež časovo náročné. A navyše riskujeme, že nám reklamáciu neschvália.
My sme zástancami takzvanej starej školy. Tovar si radi pozrieme naživo, ohmatáme, vyskúšame a zistíme priamo v obchode, či ho berieme alebo nie. Hoci sa zdá, že tomu venujeme viac času ako nakupovaním online, jednoducho nám to príde vhodnejšie. Nemáme radi reklamácie a vybavovanie spolu s tým. Samozrejme, nehovoríme teraz o výmene pokazených vecí!
Tovar je pre nás čímsi potrebným, jednoducho aj oblečenie a rôzne spotrebiče považujeme takmer ako za potraviny. Tie je tiež lepšie nakupovať priamo v kamennom obchode. Tovar je tam čerstvý, sami si vyberieme, ktoré paradajky a papriku chceme, vyberieme si tie najlepšie vyzerajúce a navyše si rovno tam môžeme nechať poradiť a porovnať ceny.
Kdežto online nakupovanie neponúka žiadne poradenstvo. Možno to na fotke vyzerá super a krásne, ale na vás? Doma zistíte, že to vlastne vyzerá dosť nevkusne a miesto toho, aby vás to zoštíhlilo, vás to naopak rozšíri. Navyše niekde musíte platiť aj za to, aby vám to domov priviezli. Pri reklamácii tiež.
Takže v konečnom dôsledku, nie je lepšie trošku sa prejsť po obchode s kamarátkami, niečo si kúpiť a následne to ukončiť peknou prechádzkou po meste? Určite poznáte niekoho, s kým nakupovanie skrátka musí byť zábavné a kto vám ukáže taký tovar, ktorý ste ešte nevideli!